Kun Dentaalipalvelu perustettiin 1970-luvulla, oli vastaanoton ATK- ja IT-infra hieman erilainen kuin tänään. Potilaiden tiedot olivat paperikorteissa (joita säilytämme vieläkin) ja ajanvaraukset olivat kirjoissa, kuvat olivat fyysisiä. Soittamalla saattoi päästä linjalle, jos löysi puhelinluettelosta oikean numeron. Onneksi ajat ovat muuttuneet. Vuosia potilaat ovat voineet varata sopivan ajan, milloin vain nettiajanvarauksesta ja potilaiden tiedot löytyvät Kanta-palvelujen välityksellä (jos sallit tietosi) vaikka sieltä Inarin tai Hangon läheiseltä terveysasemalta, jos lomalaiselle iskee hammastapaturma. Hoidon tarkka seuranta onnistuu digitaalisista röntgenkuvista ja valokuvista sekä kolmiulotteisista pintamalleista tarkastellen.
Nettiajanvaraus mahdollistaa potilaille ajanvaraamisen verkossa milloin tahansa ja mistä tahansa. Se tarjoaa reaaliaikaisen näkymän saatavilla olevista ajoista, joten potilaat voivat valita itselleen sopivan ajan ilman tarvetta odottaa puhelimessa tai jonottaa vastaanotolla. Lisäksi järjestelmämme lähettää automaattisesti vahvistusviestejä ja muistutuksia potilaille ennen tapaamista, mikä auttaa vähentämään peruutuksia ja myöhästymisiä, mahdollistaen kilpailukykyisen hinnaston.
Dentaalipalvelussa tarjoamme modernin ja käyttäjäystävällisen kotimaisen ajanvaraus ja kutsujärjestelmän, joka helpottaa ajanvarausta ja auttaa potilaita noudattamaan hammaslääkärin tutkimukseen perustuvaa, yksilöllisesti suositeltua huoltoväliä, vähentäen korjaavan hoidon tarvetta potilaiden elämän aikana, luoden lisäarvoa potilaille, sinulle.
Varmasti nykyiset järjestelmämme eivät ole ”lopulliset”, mutta paljon on kehitystä tapahtunut vuosien saatossa ja tulemme jatkossakin etsimään ja tuomaan hammashoitoon toimivimmat ratkaisut niin työntekijöiden kuin potilaidemmekin iloksi.
Tervetuloa 2020-luvun Dentaalipalveluun, Puijonkadun varrella itsenäisenä vuodesta 1977!
Voit tehdä ajanvarauksen helposti nettivaraamossamme tai puhelimitse.